Jasmine Hansson

Alla inlägg under juni 2011

Av Jasmine Hansson - 10 juni 2011 08:25

Idag äre fredag och jag sitter på jobbet. Solen skiner, himlen är blå och i bilen stod tempen på +23. Vilket väder alla skolbarn och studenter har fått i år, helt sjukt!

Nu skall det jobbas å sen äre HELG!



Kramar


Av Jasmine Hansson - 9 juni 2011 23:15

Idag klockan 15 var det skolavslutning och mina tjejer gick nu ut åk. 1 & 4.

Efter att alla klasser sjungit klart och vi lyssnat på rektorn som var såå tråkig så blev det officiellt sommarlov. HUJJA för att sitta i en het kyrka i 1 heeel timme 

Vi begav oss sen till City krogen och åt middag tillsammans med min gulliga svärmor (som bjöd oss). Hon känner ägaren och hade fixat så vi fick komma och äta trots att de stängt redan kl. 14. Hur skoj var inte det!


Efter att tjejerna åkt med deras pappa gick vi till Vildmarkshörnan och där köpte   ett nytt fiskespö åt mig som var rosa/svart och en haspelrulle i silver och rosa samt en rapala och en spinnare. Så nu jäklar ska det fiskas i sommar!

Vi hann även med att besöka J&E med barn på en kopp kaffe innan vi for hem.


Har varit en fullspäckad dag, precis som jag skrev i ett tidigare inlägg! Men det är kul, man ska känna att man gjort nåt. Speciellt så man kanske är lite trött när det är dags att sova. Det är jobbigt när det är så jäkla ljust ute och man inte är så trött när det är dags att sova.


Nä på tal om det så börjar det faktiskt bli dags för sängen! Men först så måste jag bara tillägga att det är helt sjukt hur fort tiden går egentligen. Det känns som att det var nyss (eller typ inte sååå länge sen) jag blev mamma för första gången. Nu har jag plötsligt 3 barn och jag hänger inte med alls i deras "åldrande". De blir bara större & större för varje dag, vecka, månad & år som går. Konstigt med tanke på att jag inte är en dag äldre än 25   Men det är väl kanske dags att inse faktum.. jag är på väg att bli gammal!


Det var nog allt jag hade på hjärtat just nu! Hejs!



Puss!

 


Av Jasmine Hansson - 9 juni 2011 12:02

Har varit på intervjun och jag tror att det gick bra.

Jag hoppas de fick ett positivt intryck av mig och att jag får jobb hos dom.

Om jag får jobb dära så verkar det som att det blir att börja i Augusti.

Men jag är glad även om jag inte får jobbet, jag har ju mitt kvällsjobb oxå   



"Lika glad är jag för det men gladast är nog..."



Kramar

Av Jasmine Hansson - 9 juni 2011 09:11

Idag blir det en fullspäckad dag med jobb, arbetsintervju och skolavslutning. Det ska bli så skönt att barnen får sommarlov, hade oxå velat ha lite semester men det blir det nog inte så mycket av. Men en vacker dag kommer jag kunna säga att jag ska ha fleera veckors semster och dessutom betald.


I sommar hoppas jag på att komma iväg å göra nånting skoj med familjen och fiska fiska fiska så mycket vi bara hinner.


Jobbet kallar!


Puss och kram

Av Jasmine Hansson - 8 juni 2011 23:46

Ja då har man hittat hit! Har haft min blogg på bloggspace men kände att jag vill ha en lite "roligare" blogg. Blev kanske lite inspirerad av min svägerska som bytte blogg oxå  







Finns en del funktioner här som jag inte förstår mig på men det kommer säkert med tiden. Om inte annat kanske det finns någon som kan förklara åt mig hur det funkar med tex Dagens fråga å sånt.


Skriv gärna i min gästbok om ni kikar in så jag vet om nån är intressead av att läsa det jag skriver!



Kramar





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards