Jasmine Hansson

Alla inlägg under februari 2013

Av Jasmine Hansson - 26 februari 2013 12:51

Vilken besvikelse! Men det är bara att fortsätta som vanligt och låta saker och ting ta den tid det tar.. typiskt.

Av Jasmine Hansson - 17 februari 2013 23:43

Jag funderar så håret mitt snart blir grått.. vet inte hur jag ska göra! Jag har ett problem som jag vill lösa av flera orsaker, men vet inte hur jag ska gå till väga. Trolla med knäna?

Jag vill bli kvitt, en gång för alla!

Men HUR!?!?

Hoff.. känns hopplöst och lönlöst :-(

Av Jasmine Hansson - 12 februari 2013 14:39

Jag blir tokig på dessa sjukor! Det känns som att det hela tiden är nån här hemma som är sjuk. När Adde började dagis på lompis va han sjuk hela tiden under det dryga första året.. sen blev han mer tolerant under andra året.. i höstas bytte vi ju dagis och poff så börja det om igen. Jag har haft vab typ varje månad på honom sen vi bytte.. känns inte bra alls! Sen blir ju de andra oxå sjuka.. voj voj.. jag klarar mig oftast och det är ju skönt så nån kan hålla ställningarna här hemma.

Sjukan som vi har här nu verkar riktigt envis.. jossan har spytt ett x antal gånger under hela förmiddagen och haft kramper i magen och de andra har kramper och ont i magen. Undra vad det är för nåt!? Tänk om det är salmonella från den där köttfärsen från coop! Fast då borde ju även jag vara dålig..

Vilket tjat det blev hära! Men man måste få gnälla ibland!! Jag HATAR sjukor! Speciellt när jag tappar pengar OCH missar semlorna på jobbet...

Så det så! Tjing!

Ja!

Av Jasmine Hansson - 8 februari 2013 21:59

Nog är det jävla konstigt det här..

Ovido - Quiz & Flashcards