Jasmine Hansson

Alla inlägg under april 2013

Av Jasmine Hansson - 12 april 2013 17:31

.. detta är väl övergående med tanke på att jag har gjort en bukplastik men jag är fet som en elefant för stunden!! Känns så iaf.. jag är alldeles svullen åt alla håll och kanter och jag har svårt att kunna se att det kommer bli bättre. Jag tror detta kom som en chock för eftersom jag inte har något minne av att andra som gjort detta har sett ut som mig!

Jag hoppas innerligt att det inte blir nå komplikationer och att jag snart kan se en hyfsat normal mage snart. Fram till dess kommer jag nog gömma mig här hemma.

Tack och hej!

Av Jasmine Hansson - 10 april 2013 22:39

Jag är så nyfiken på hur min nya mage ser ut!! Ligger i min sjukhus säng och har försökt sova.. går inge vidare bra! Är inte trött, magen bubblar och låter, moffen ger mig värsta klådan och ryggen värker eftersom jag legat på samma sätt svinlänge nu. Vill ligga på sidan men det går inte!! Nåja, jag vill se min mage. Så det så!

Ovido - Quiz & Flashcards