Jasmine Hansson

Direktlänk till inlägg 12 april 2013

Fy fan..

Av Jasmine Hansson - 12 april 2013 17:31

.. detta är väl övergående med tanke på att jag har gjort en bukplastik men jag är fet som en elefant för stunden!! Känns så iaf.. jag är alldeles svullen åt alla håll och kanter och jag har svårt att kunna se att det kommer bli bättre. Jag tror detta kom som en chock för eftersom jag inte har något minne av att andra som gjort detta har sett ut som mig!

Jag hoppas innerligt att det inte blir nå komplikationer och att jag snart kan se en hyfsat normal mage snart. Fram till dess kommer jag nog gömma mig här hemma.

Tack och hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Hansson - 14 januari 2014 18:52


Av Jasmine Hansson - 22 december 2013 20:27

På tisdag är det julafton och det känns helt underbart att jag ska få ha alla mina barn hos mig! Ska bli så härligt! Har köpt juliga underkläder, en ny klänning, nya skor och funderar på att skaffa mig nytt hår oxå :P Vet bara inte hur jag ska få...

Av Jasmine Hansson - 18 december 2013 21:40

Hur vet man att man är i en depression? Jag känner mig lite låg, inte hela tiden, men ibland går andan ur mig och jag känner mig.. ledsen? Framförallt när jag är ensam.. är inte ofta ensam men om jag sitter ensam i ett rum till exempel. Tänker g...

Av Jasmine Hansson - 10 oktober 2013 18:43

Så sjukt trött och less!!!!! Orkar inte!!

Av Jasmine Hansson - 20 september 2013 15:57

Pengar är viktigt! Speciellt när man inte har några!! Note to myself.. vid bankbyte SKA man komma ihåg att meddela försäkringskassan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards