Jasmine Hansson

Alla inlägg under juni 2013

Av Jasmine Hansson - 8 juni 2013 23:57

Känns skumt det här.. att vara ensam. Är såklart inte helt ensam, har sonen och djuren hemma. Fast sonen snarkar sen några timmar tillbaka.
Mamman i fråga har ätit lite godis och kollat filmen som man velat se i typ en veckas tid!

Känns helt enkelt konstigt.
Det har varit roligt, haft massor att göra. Fått möjligheten att få vara ensam med min lilla älskling Adrian!
Men nu då??

Jag tycker inte om att gubben min lämnar mig så här länge.. 2 dagar! ;)

Konstigt nog saknar man honom fast jag har honom med mig varje dag i vanliga fall. Borde va skönt med GF nångång ibland.. men tydligen så njuter jag av att vara med honom jämt, fast det gått snart 5 år!

Positivt!

Men imorgon ramlar min familj in en efter en. Ska bli så skönt!

Hoppas gubben fått en välbehövlig paus från sin fruga och att han fått ladda make/pappa batterierna där ute i skogen med sina kompisar, god mat, öl och BAD!

Jag ska göra detsamma fast med en tripp på IKEA. Med eller utan sällskap!

Nåjaaa.. nu ska jag väl typ sova.. eller nåt.. jag vet inte.. kanske koppla i laddaren i luren och kolla på unga mödrar danmark.

Tjing & på återseende!



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

Hur många har hittat hit?

Lämna ett avtryck!

Undrar du nåt så fråga!

9 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards