Jasmine Hansson

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Jasmine Hansson - 15 juni 2011 20:39

Alldeles strax blire mys med älsklingen! J

Jaa jag vet, det är bara onsdag men idag tycker vi att vi får för vi är

BARNFRIA!!! När katten är borta dansar råttorna på bordet lixom  

Så ikväll blire lite godis och dricka och vi ska kolla Thor (2011).


Av Jasmine Hansson - 15 juni 2011 14:33

Snart slutar man för dagen, skönt för jag är så trött!

Alla här i min hörna känner sig inte helt 100 idag, undra om det ligger i luften?

Ska iallafall hämta min lilla älskling när jag slutar och åka hem å fixa mat.

Inget ovanligt i mitt "svenssonliv"   


Funderar på att kanske glida förbi min närmsta vän idag, har inte hälsat på henne på länge!  Men hon lockade mig med sitt snack "Jag har en grej åt dig. Det är en grej som du haft, men som inte är ditt. Det är inte stort och inte litet, men finns i olika storlekar"

WHAT!? Vad kan det vara??? Nå den som lever får se   



Nu ska jag fortsätta här & köra ett sista ryck!



Kramizar

Av Jasmine Hansson - 15 juni 2011 11:30

Jag tycker att det är hemskt att barn far illa i skolorna och att det många gånger börjar redan i unga åldrar.

Varför blir man en mobbare? Vad får man ut av att mobba någon? Varför finns det så många barn som inte får hjälp? Hur kan vuxna i ens omgivning bara skita i att hjälpa ett barn som far illa?

 I skolorna snackas det om att man ska behandla alla lika och att man inte ska vara elak med andra. Varför säger skolorna att man arbetar aktivt mot mobbing, men ändå blundar man när det händer?


Jag tycker mobbing är åt helvete fel och man ska inte blunda för det!


Gå in och läs den här artikeln från Aftonbladet, handlar om en liten kille på 7 år

som inte vågar gå till skolan längre!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13172304.ab



Av Jasmine Hansson - 15 juni 2011 08:30

Idag skiner solen, men tack och lov är det inte så varmt ute idag.

Började arbetsdagen med morgonmöte och nu ska det jobbas på!

Jag tror att det blir en lugn men bra dag idag!



Nu skall det avnjutas en kopp med varm å god choklad!



Kramar kramar

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards