Jasmine Hansson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av Jasmine Hansson - 14 juni 2011 21:54

 

Jag hade inte tackat nej till att ligga på den här stranden & sola och doppa mig i det där underbart blåa vattnet. Åh vad skönt det hade varit att lämna vardagen bakom sig för en stund eller två! Fast Kiruna ärn ju oxå rätt fint, just nu, med all grönska! Man ska vara glad för det man har, men ibland vill man ha lite mer, som tex att få ligga på den här stranden och bara njuta!


Drömmar får man väl ha?

Av Jasmine Hansson - 14 juni 2011 14:28


Det skall bjudas på tårta här på jobbet idag!

Mums vad gott det ska bli!!

Av Jasmine Hansson - 14 juni 2011 12:00

Nu har jag varit hungrig hela morgonen och ska äntligen på käka lunch.

Idag blir det lunch med Tesse och Camilla. Alltid lika trevligt!


Efter jobbet ska jag och älskling åka och köpa ett refillkort till min lilla gumma Lizzo.

Kan behövas så hon slaviskt slipper följa storasysters fotsteg när jag är på jobbet.

Vilka diskussioner det kan bli med dessa barn, har fått några roliga samtal av mina tjejjer idag.


Vad tusan ska man hitta på efter det? Äta och slappa? Jaaaa   




Kramar till er alla!!

Av Jasmine Hansson - 14 juni 2011 09:45

Den här planerar jag att köpa!

Tycker den luktar mumma jumma!




Av Jasmine Hansson - 14 juni 2011 08:27

Idag är jag riktigt trött, seg & hungrig!

Konstigt att man är så trött när man sovit liiite mer än vanligt.

Men men piggheten kanske  släpper allteftersom dagen går, det brukar bli så!


Den här låten kan pigga upp lite, och så får man skratta lite oxå   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards