Jasmine Hansson

Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Jasmine Hansson - 12 juni 2011 22:47

Nu äre snart godnatt! Hoppas på +20 grader imorgon och sol med något enstaka moln!

Hoppas det finns en möjlighet att moder natur eller nån levererar min beställning  



Godnatt alla där ute och sov gott!



Kramar

Av Jasmine Hansson - 12 juni 2011 19:53

Äntligen är alla mina barn hemma!!!

Blev genast mycket mer livat i huset och lillebror fick äntligen nån att busa med!!




Puss å kramen hela dagen


Av Jasmine Hansson - 12 juni 2011 13:22

Vilken skön helg det har varit! Fredag & Lördag har varit så jäkla varma, men nu är det kallt igen med bara +9 ute..


I fredags efter jobbet åkte jag och mina pojkar upp på stan och kikade lite i affärerna och sen käkade vi hampis på Kupolgrillen. Våran runda slutade med 2 par leggings, 3 par boxerkallingar, 1 par sandaler och 2 par foppisar.


Efter våran runda på stan åkte vi och hälsade på min "bonussyster" som tagit studenten. Tänk att lilla pigan har blivit så stor, tiden går så fort!


 


Åkte ner till svärisarna på kvällen och sov över där i husbilen till igår.

Vilken värme det var där nere! 34,5 grader i skuggan. Det var olidligt varmt!

Jag och mitt   gick ner till älven en sväng och doppade fötterna i vattnet för att svalka oss och attans vad kallt det var. Nog avundas man folket som bor söderut, de kan åtminstone bada utan att frysa ****** av sig!

Mina prinsessor och deras pappa kom på besök där nere och badade, målade stenar och åt Tacos. Så skönt att vi kan umgås med varandra, det är skönt för både barnen och oss vuxna. Det är inte alla som har det så..


Nåja, så här såg jag iaf ut efter en heldag i solen.. aj aj..

 


Imorgon är det dags att återgå till arbetet, då har jag 15 arbetsdagar kvar!

Då sätter kvällsjobbet igång, ska bli rätt skönt att jobba kväll för då kommer man kunna njuta av sommaren under största tiden av dagarna i alla fall. Hoppas vi får det soliga och fint framöver, typ från juli i alla fall   



Kramar i massor

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards