Jasmine Hansson

Direktlänk till inlägg 16 juni 2011

Kom inte på nåt bättre att göra.. så snodde den här från en blogg jag brukar kika på..

Av Jasmine Hansson - 16 juni 2011 15:00

Vilken svordom använder du mest? Men va faAn, what the fuck.
Äger du en iPod? Nix
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.45 för det mesta iaf
Hur många resväskor äger du? Ingen.. 
Använder du flip-flops? Nej nej nej det gör jag inte
Var köper du dina matvaror ifrån? Coop forum=Storhandlar Ica=Småhandlar
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hmm ta bilden..
Vilken var den senaste filmen du såg? Thor (2011)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Hade det varit mycket pengar så hade jag köpt ett hus!
Har någon någonsin kallat dig lat?  Ja men visst!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nix
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Ingen
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Finns så många som är bra!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Nää jag tror inte det..
Vad åt du till middag senast? Makkisar och korvstroganoff
Använder du huvtröjor? Ja ibland..
Kan du vissla? Japp
Vem var den senaste som ringde dig? Min älskling
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Det VAR virvelvinden!
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Garanterat!!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0980
Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det gör väl alla barn
Hur många syskon har du? 2 st
Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen...
Äger du några band t-shirts? Nix
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 5-7
Läser du för skojs skull? Jao, men mest på nätet
Pratar du några andra språk? Engelska, liite finska..
Diskar du din egen disk? Har ju diskmaskin!!
Har du gråtit offentligt? Jag vet inte.. jag tror det.. jo det har jag nog..
Har du en stationär dator eller en laptop? Jag själv har en laptop men älskling har en stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja om jag måste
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tatuering såklart!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Njäää..
Kan du kasta macka? Nej!
Har du någonsin varit på Jamaica? Nej!
Vad har du med dig in på bion? Godis & dricka
Vem var din favoritlärare och varför? Öhh vad hette dom?
Vad har du för väder? Det ser ut som att det är molning och att det blåser
Har du en blogg? Jaaa..
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Gick inte gymnasiet
Gillar du att flyga? Ja men flyger väääldigt sällan
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag vet fan inte.. mellan 6-10 :P
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Njaaaäää ibland.. 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nix
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nix
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 29
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Ja för min egen del, men jag skiter i hur andra stavar. 
Tror du på liv på andra planeter? Njaa.. nä.. men man vet ju aldrig..
Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte med gud men om jag måste tro något så är det nog en.. kvinna... nä.. man.. en kvinna hade inte låtit hemska saker ske.
Vad var det senaste du åt? Min lunchback.. makkisar och korvstroganoff..
Hur valde dina föräldrar ditt namn? Min mamma ville ha ett ovanligt namn så hon valde Jasmin som blomman.
Gillar du senap? njää.
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta dig i kragen kärring, det blir bättre snart!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Njää..
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Inte vet jag.. simpson-homer kanske :P
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nix.
Skulle du säga att du är trendig? Nå nä..
Äger du en digitalkamera? Nå joo
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Ingen..
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ingen alls... 
Vad är du allergisk mot? Pollen!!
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Absolut inte!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Hansson - 14 januari 2014 18:52


Av Jasmine Hansson - 22 december 2013 20:27

På tisdag är det julafton och det känns helt underbart att jag ska få ha alla mina barn hos mig! Ska bli så härligt! Har köpt juliga underkläder, en ny klänning, nya skor och funderar på att skaffa mig nytt hår oxå :P Vet bara inte hur jag ska få...

Av Jasmine Hansson - 18 december 2013 21:40

Hur vet man att man är i en depression? Jag känner mig lite låg, inte hela tiden, men ibland går andan ur mig och jag känner mig.. ledsen? Framförallt när jag är ensam.. är inte ofta ensam men om jag sitter ensam i ett rum till exempel. Tänker g...

Av Jasmine Hansson - 10 oktober 2013 18:43

Så sjukt trött och less!!!!! Orkar inte!!

Av Jasmine Hansson - 20 september 2013 15:57

Pengar är viktigt! Speciellt när man inte har några!! Note to myself.. vid bankbyte SKA man komma ihåg att meddela försäkringskassan! ...

Ovido - Quiz & Flashcards