Jasmine Hansson

Alla inlägg under januari 2013

Av Jasmine Hansson - 11 januari 2013 17:59

Killar kommer och går men vänner består!

Nå det tål att diskuteras..

Av Jasmine Hansson - 8 januari 2013 18:44

Sitter på dotterns innebandyträning och kollar när de spelar träningsmatch mot killarna. Fast hänger inte med riktigt med huvudet. Grymt seg efter jobbet och mannens goa mat sitter som ett smäck!
Längtar lite efter soffan och lite Unga mödrar danmark på kanal5 play :)

Annars då? Händer inte så mycket.. rätt lugnt på mitt lag!

Nu ska jag på dass! Tjing.

Av Jasmine Hansson - 3 januari 2013 15:36

Vad är intuition? Har du upplevt det nån gång? För mig är intuition att plötsligt veta.. ett sånt där AHA! utan att förstå varför eller hur man vet.. man bara vet.

Min intuition har "pratat" med mig ibland genom åren. Senast i dagarna fick jag ett sånt där AHA det är sååå det ligger till, nu vet jag. Jag litar till min intuition, den har visat sig stämma förut.

En del fiskar i sjön är full i mask, såna vill man inte ha på kroken, såna slänger man i skogen så björnen får ta dom istället. Då undviker man att andra fiskar blir full i mask. Visa ord :)



Ovido - Quiz & Flashcards