Jasmine Hansson

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Jasmine Hansson - 15 september 2012 10:53

Hösten är här sen en tid tillbaka! Alldeles orange överallt, och löven faller mer och mer från träden.

Jag tycker hösten är fin, mörkret är härligt. Nackdelen är att när hösten är på sin topp så är inte snön borta länge till! Tycker inte om vintern och all snö. Skotta fram bilen varje dag och skrapa rutorna.. usch. Mörkret dygnet runt.. man blir så trött. Då är våren bättre när solen kommer fram.. då är snön rätt okej!

Jag funderar på att skaffa det där kommun busskortet. Nu när Adrian börjar dagis i Tuolla så kan jag ju ta bussen till jobbet. Billigt och bra! Ska ta en funderare på det! Är ju ganska bortskämd med att ta bilen dit jag vill :)

Nu ska jag mysa vidare under filten så som jag gjort de senaste dagarna..

Ha en bra dag <3

Ovido - Quiz & Flashcards